Teenused

Ürituste korraldamine BtoE

Üritusturundus BtoB

Turunduskommunikatsioon BtoC &BtoB

 

4 olulist sammu ürituste planeerimisel ja tellimisel:

1. Ürituse eesmärk, selle sõnum ja idee?

Meeles tuleb pidada, et ürituse eesmärk dikteerib sisu. Tähistete ettevõttes mõnda olulist sündmust? Kas tegemist on uue asukoha/ maja / toote või teenuse tutvustamisega? Koostöösuhte tugevdamisega? On see sponsorüritus? Konverents? Müügiedendus? Mis peaks osalejate suhtumises Sinu firmasse muutuma? Millise emotsiooni ja milliste teadmistega peaksid nad ürituselt lahkuma?

2. Sihtrühm?

Kliendid? VIP kliendid? Tooterühma põhised kliendid? Koostööpartnerid? Kas kutsutud on koos kaaslasega? Eelkõige ürituse ideest, kuid ka sihtrühmast, sõltub ürituse toimumispaik ja programm mida saame pakkuda kui eelnevatele küsimustele on vastused olemas.

3. Ürituse toimumise aeg ja kestvus.

Kas tegemist on päevase või õhtuse üritusega? Kas see on mõne tunnine või terve päev kestev üritus? Kas samal ajal toimub soovitud linnas mõni teine üritus kuhu läheb sama sihtrühm? Meie saame siin aidata omalt poolt taustauuringu tegemisel.

4. Ürituse eelarve?

Enne ürituse tellimist tuleb kindlasti läbi mõelda võimalik eelarve. Vastavalt etteantud eelarvele saame pakkuda parima võimaliku lahenduse ja sealt edasi saame ühiselt vaadata mille peale saaks kulutada rohkme või kus oleks võimalik kokku hoida. Lõplik eelarve sõltub aga kõigest eelnevast – ürituse eesmärgist, sihtrühmast ja toimumise ajast ning kohast.

ELU ON SÜNDMUS